lördag, november 26, 2005

Amagaad... eller nåt

Den här veckan har det hänt något märkligt med besöksstatistiken på den här bloggen. Efter viss tvekan fixade jag för några veckor sedan det som skulle fixas för att allt skulle vara korrekt för allt kör på bloggtoppen.se. De första veckorna har jag haft totalt kanske 200-250 unika besökare men den här veckan har något märkligt hänt.

Eller egentligen inte. Sveriges förmodligen mest lästa och i särklass bästa blogg - Ali Esbatis - länkade i veckan till mitt inlägg om ungliberalernas PR-politiska lappkast för Fredrik Malms personvalskampanjs grafiska profil. Självklart är det en stor anledning till att besökarantalet ökat avsevärt. Men något sjukt måste ju ha hänt trots det, att så jävla mycket folk vill läsa vad som skrivs på den här bloggen verkar ju ändå lite misstänkt märkligt. Nåväl, det är er tid som går åt. Inte min.
Hur som helst är det såklart roligt att någon läser det som skrivs här. Periodvis skrivs det massor och ibland lite mindre. Förhoppningsvis har någon fått ut något av det hela och kanske har t.o.m. någon hittat något intressant. Well, jag ska fortsätta så gott jag jan i samma stil. Vill också passa på att tipsa om en riktigt bra blogg som jag läser regelbundet men fastnat lite extra för på sistone, Urban Lindstedts s-blogg.

Rankad på plats 33, strax efter rasisten Björn Söders blogg. Man kan undra om det är hedrande eller inte.

4 Comments:

Blogger anon said...

Hm, om de som tycker att Ali Esbati är en idiot ska kvalificeras som några av Sveriges bästa bloggare måstejag tillstå att du har rätt. Alltså, att din smak är skit.

Vi andra läser med gläde Alis träffande och skarpa inlägg med glädje och kanske till och med ett skratt då och då. Förvisso kan man skratta åt din blogg men det är mest för att man tycker synd om dig.

5:23 em  
Blogger Emma said...

Plats 33 var coolt. =)
Och ditt kommentarsvar ovan var guld.

Ett skratt sitter liksom aldrig fel.
Keep on the good work.

6:22 em  
Blogger Ali Esbati said...

Je suis en Festís.

9:30 fm  
Blogger Johan Lindahl said...

rackarns... jag ligger på plats 74 eller något sånt. Jag ska gå om dig så snabbt jag kan.

12:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home